/Files/images/novini_2022r/2.jpg



/Files/images/psiholog/IMG_828900.jpg Провідну роль у боротьбі з булінгому відведено педагогічним працівникам, на яких покладено обов’язки щодо проведення інформаційно-просвітницької роботи, а також необхідність невідкладного інформування керівника закладу, до служби у справах дітей та до відділу ювенальної поліції про випадки булінгу, що стали їм відомі.

Такій темі була присвячена тематична нарада із керівниками гуртків закладу, в якій брали участь адміністрація та психологічна служба.

Так, булінг (цькування) - діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого. Типовими ознаками булінгу (цькування) є: систематичність (повторюваність) діяння; наявність сторін - кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності); дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого".

Згідно з рекомендаціями Міністерства освіти і науки, насильство — це широке поняття, яке включає поведінку будь-яких осіб — вчителів, вихователів, старших або сильніших однолітків і носить одноразовий характер.

Підводячи підсумки наради психолог Наталя Кузнєцова відзначила, що питання протидії та попередження булінгу є дуже важливим і воно знаходиться на контролі. Кожний випадок буде детально розбиратися.

На нараді також виступив директор закладу освіти, який розповів про взаємодію з іншими учасниками освітнього процесу щодо виявлення випадків булінгу, а також про роботу над створенням безпечного доброзичливого та вільного від насильства середовища

/Files/images/psiholog/IMG_82901.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 270